Sain sitten ekan kirjoitukseni hukattua bittiavaruuteen. Mutta siis, tilanne on se, että olen 36v kolmen lapsen äiti. Lapsiluku on täynnä, joten raskaudet ei enää tee kropalle tuhojaan. Nyt on tullut se aika kun tähtään kohti unelmavartaloani. Koko aikuisiän olen ollut enemmän tai vähemmän pyöreä. Viimeiset kymmenen vuotta olen ollut aina muutaman kilon ylipainon puolella. Tästä lähdetään nyt:
pituus: 165,5
paino: 76
vyötärö: 86
vatsa: 104
peffa: 102,5
reisi: 61,5

Olen alkuvuoden aikana saanut jo painoa sen verran alas, että olen saanut luopua XL-vaatteista ja se ilahduttaa kovin. Minun täytyy nyt vain löytää tasapaino ruokailun ja elämän kesken. Työni on istumatyötä ja istun autossa työmatkoja 2-3 tuntia päivässä. Se on paljon istumista se. Olen nyt kuitenkin hankkinut salijäsenyyden ja tänään on eka kahvakuulatunti ja huomenna kuntotesti. Kiva saada jotain testituloksia joihin voin verrata sitten tuloksia joskus. Otan myös jotain kuvia kunhan muistan.

Idolini on Jennifer Nicole Lee. Ihan niin timmiä kroppaa minun ei ole välttämätöntä saada, mutta olisihan se kiva joskus kuulla jonkun suusta, että "Ei uskois kolmen lapsen äidiksi". Nyt julkaisen tämän, ettei tämäkin haihdu hukkaan.