Mulla on ennenkin ollut niin, että vaikka miten kuntoilen ja syön ns. kunnollisesti niin paino ei tipu. Okei aloitin tehokkaan aktiivikuntoilun vasta hiljattain ja tietty kropan muoto muuttuu kun lihakset saa muotoa, mutta silti ärsyttää. Jotkut sanoi että syö enemmän, tiheämmin ja oikealla proteiini-hiilari-rasva -yhdistelmällä, mutta mä en kyllä saanut silläkään mitään hyvää aikaan vaikka harrastin sitä pitkään ja laskin kalorit yms. tarkkaan. Nyt kokeilen tänään olla semmosella 1200 kalorilla kun ei ole salipäivä. Kuntoiluhan kerää nestettä lihaksiin, joten jospa huomenna ois sitten edes vähemmän nesteitä?

Lisäksi mua ärsyttää yksi työkaveri. Mä olen yrittänyt olla ystävällinen ja kunnioittava, mutta nyt mä en enää jaksa. Toinen ottaa nokkiinsa kaikesta mahdollisesta ja vielä naljailee ikävään sävyyn monista jutuista. Se on yksi syy miksi mä haluan onnistua hoikistumisessa hienosti. Se on yli 60v ja reilusti ylipainoinen ja käy samalla salilla kuin minäkin, mutta se  käy siellä kai pari kertaa viikossa ja muina päivinä ei juuri liiku. Onko se ihme, jos ei vanhan ihmisen kroppa halua laihtua? En yhtään ihmettele että edeltäjäni lähti tuon takia pois. Mua se ei kyllä saa ajettua pois ja mun onni on uusi johtaja. Se näkee tuon läpi. Ja vaikka mä olen suurimmaksi osaksi äärimmäisen mukava ja kiltti ihminen niin osaan mäkin olla piiloveemäinen. Ennen olen yrittänyt virittää tuon kanssa keskusteluja esim. kissoista kun molemmat kissaihmisiä ollaan,mutta enää en yritä. Puhun ihan tasan sen mitä on ihan pakko. Lisäksi musta tuntuu että se käy mun koneella urkkimassa kun olen esim. syömässä. Pitää  muistaa kirjautua ulos. Murh.